2016. január 12., kedd

“Csak ne látszódjak!”


Rég nem látott társak, ismerős helyszín, végre kikapcsolódok a BEG-ben! Gondoltam. Érzékeny vagyok mostanság - tombolnak bennem az érzelmek: düh? szorongás? félelem? mik ezek? Minden dolgot magamra veszek. NEM AKAROM, HOGY LÁSSANAK!!!! Nem állok készen, arra, hogy foglalkozzak a saját érzéseimmel.


Mások érzései meghozták a kedvemet: kíváncsiság, érdeklődés, unalom, bizonytalanság. A történetek: tanár-diák konfliktus, üldözéses álom, nevelő-diák konfliktus. Azután kiszabadultam érzékenységem fogságából. Levetettem egy súlyt magamról. Csak énekeltem. “Aki énekel, az nem fél”.

Ilyen még nem volt, de most úgy éreztem, ezzel adok a legtöbbet az előadásnak! Ezáltal magamnak! A belső csendet!

Írta: Pataki Kitti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése